Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006
Matušková, Anna
Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Tato oblast nemohla zůstat mimo zájem politologického výzkumu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají. Přináší případové studie volebních kampaní z parlamentních voleb v roce 2006, které v krátké historii českých volebních kampaní představují výrazný mezník.
Publikace vydána v roce 2010
ISBN: 978-80-210-5169-0
Počet stran: 174
Vazba brožovaná
Formát: 148x210 mm
Knihu je možno zakoupit v Obchodním centru MU.

Politologický časopis
Přečtěte si aktuální číslo 1/2023, ve kterém najdete 3 články a 2 recenze! (Vol. 30, No. 1)
celý článek čístNejnovější publikace
Gregor and Mlejnková (Eds.): Challenging Online Propaganda and Disinformation in the 21st Century
celý článek číst