Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006

Matušková, Anna

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Tato oblast nemohla zůstat mimo zájem politologického výzkumu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají. Přináší případové studie volebních kampaní z parlamentních voleb v roce 2006, které v krátké historii českých volebních kampaní představují výrazný mezník.

Publikace vydána v roce 2010
ISBN: 978-80-210-5169-0
Počet stran: 174
Vazba brožovaná
Formát: 148x210 mm

Knihu je možno zakoupit v Obchodním centru MU.

Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006


Politologický časopis

Přečtěte si aktuální číslo 1/2023, ve kterém najdete 3 články a 2 recenze! (Vol. 30, No. 1)

celý článek číst

Středoevropské politické studie

Poslední číslo: Vol. 20, No. 1 (2018)

celý článek číst

Nejnovější publikace

Gregor and Mlejnková (Eds.): Challenging Online Propaganda and Disinformation in the 21st Century

celý článek číst

Studentská sekce

Sledujte Studentskou sekci IIPS na Facebooku!

celý článek číst
Zavřít

Sídlo

Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity

Joštova 10
602 00 Brno
Česká republika

Tel./fax: +420 549 495 769
luciem (at) fss.muni.cz
http://www.iips.cz/

Fakturační adresa

Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita

Mezinárodní politologický ústav

Joštova 10
602 00 Brno

IČ: 00216224
DIČ: CZ00216224