Nová kniha mapující volební kampaně ve střední a východní Evropě
11.11.2019/ U nakladatelství Palgrave Macmillan právě vychází kniha Thirty Years of Political Campaigning in Central and Eastern Europe editovaná Otto Eiblem a Milošem Gregor. Celkem 31 autorů popisuje vývoj volebních kampaních v 18 zemích v uplynulých 30 letech.
Kniha mapuje vývoj používání politických kampaní a marketingových technik v zemích bývalého komunistického bloku za posledních třicet let. Publikace se zaměřuje na posun od propagandy k politickému marketingu a od manipulace k přesvědčování Případové studie pokrývají regiony střední Evropy, východní Evropy, Pobaltí a Balkánu. Každá kapitola nastiňujě historii, vývoj a současný stav politického marketingu a způsobu vedení volebních kampaní v dané zemi. Autoři zkoumají politické strany a jejich chování před volbami a ukazují změny v politické kultuře a praktikách užívaných k vytvoření více či méně úspěšné kampaně.
Více informací naleznete na webu nakladatelství.

Jirušek přednášel v Baltimore, Washingtonu a v Chicagu
25.4.2022/ Martin Jirušek v minulých týdnech absolvoval několik vystoupení na univerzitách v Baltimore a Washingtonu a na výroční konferenci organizace Midwest…
celý článekJirušek přednášel na univerzitách v Oklahomě
21.3.2022/ 7. až 9. března vystoupil Martin Jirušek na University of Tulsa, Tulsa Community College a Oral Roberts University s přednáškami na témata…
celý článekPolitologický časopis
Přečtěte si aktuální číslo 3/2021, ve kterém najdete 5 článků a 1 recenzi! (Vol. 28, No. 3)
celý článek čístNejnovější publikace
Gregor and Mlejnková (Eds.): Challenging Online Propaganda and Disinformation in the 21st Century
celý článek číst