Kapitoly Eibla a Gregora v nové knize o politickém marketingu

7.6.2019/ Začátkem června vyšlo třetí, aktualizované vydání knihy Political Marketing: Principles and Applications editované Jennifer Lees-Marshment. Své kapitoly v knize mají i Otto Eibl (A divided nation – a consequence of exaggerated marketing? The case of the Czech Republic) a Miloš Gregor (Political Consultants’ Ethics of Conviction).

Více info a možnost zakoupení knihy najdete na webu nakladatelství Routledge.

Kapitoly Eibla a Gregora v nové knize o politickém marketingu

Výzva k zasílání příspěvků: Zvláštní vydání Politologického časopisu

5.1.2021/ Politologický časopis/Czech Journal of Political Science vyhlašuje výzvu k zasílání textů do připravovaného zvláštního vydání s názvem „Foreign…

celý článek
Výzva k zasílání příspěvků: Zvláštní vydání Politologického časopisu
číst


Politologický časopis

Přečtěte si aktuální číslo 3/2020, ve kterém najdete 8 článků a 1 recenzi! (Vol. 27, No. 3)

celý článek číst

Středoevropské politické studie

Aktuální číslo: Vol. 20, No. 1 (2018)

celý článek číst

Nejnovější publikace

Otto Eibl, Miloš Gregor (Eds.): Thirty Years of Political Campaigning in Central and Eastern Europe (Palgrave Macmillan 2019).

celý článek číst

Studentská sekce

Sledujte Studentskou sekci IIPS na Facebooku!

celý článek číst
Zavřít

Sídlo

Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity

Joštova 10
602 00 Brno
Česká republika

Tel./fax: +420 549 495 769
luciem (at) fss.muni.cz
http://www.iips.cz/

Fakturační adresa

Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita

Mezinárodní politologický ústav

Joštova 10
602 00 Brno

IČ: 00216224
DIČ: CZ00216224