Kapitoly Eibla a Gregora v nové knize o politickém marketingu
7.6.2019/ Začátkem června vyšlo třetí, aktualizované vydání knihy Political Marketing: Principles and Applications editované Jennifer Lees-Marshment. Své kapitoly v knize mají i Otto Eibl (A divided nation – a consequence of exaggerated marketing? The case of the Czech Republic) a Miloš Gregor (Political Consultants’ Ethics of Conviction).
Více info a možnost zakoupení knihy najdete na webu nakladatelství Routledge.

Výzva k zasílání příspěvků: Zvláštní vydání Politologického časopisu
5.1.2021/ Politologický časopis/Czech Journal of Political Science vyhlašuje výzvu k zasílání textů do připravovaného zvláštního vydání s názvem „Foreign…
celý článekPolitologický časopis
Přečtěte si aktuální číslo 3/2020, ve kterém najdete 8 článků a 1 recenzi! (Vol. 27, No. 3)
celý článek čístNejnovější publikace
Otto Eibl, Miloš Gregor (Eds.): Thirty Years of Political Campaigning in Central and Eastern Europe (Palgrave Macmillan 2019).
celý článek číst