Kapitoly Eibla a Gregora v nové knize o politickém marketingu

7.6.2019/ Začátkem června vyšlo třetí, aktualizované vydání knihy Political Marketing: Principles and Applications editované Jennifer Lees-Marshment. Své kapitoly v knize mají i Otto Eibl (A divided nation – a consequence of exaggerated marketing? The case of the Czech Republic) a Miloš Gregor (Political Consultants’ Ethics of Conviction).

Více info a možnost zakoupení knihy najdete na webu nakladatelství Routledge.

Kapitoly Eibla a Gregora v nové knize o politickém marketingu

Kříž, Urbanovská a Brajerčíková o vztazích Visegrádu a Německa

3.8.2020/ Zdeněk Kříž, Jana Urbanovská a Stanislava Brajerčíková publikovali text s názvem „Refugees, Energiewende and NATO deterrence: limits of German…

celý článek
Kříž, Urbanovská a Brajerčíková o vztazích Visegrádu a Německa
číst

Vít Hloušek a Petr Kaniok o euroskepticismu a evropských volbách

16.6.2020/ Vydavatelství Palgrave Macmillan právě vydalo knihu „The European Parliament Elections of 2019 in East-Central Europe. Second-Order…

celý článek
Vít Hloušek a Petr Kaniok o euroskepticismu a evropských volbách
číst


Politologický časopis

Přečtěte si aktuální číslo 2/2020, ve kterém najdete 6 článků a 2 recenze! (Vol. 27, No. 2)

celý článek číst

Středoevropské politické studie

Aktuální číslo: Vol. 20, No. 1 (2018)

celý článek číst

Nejnovější publikace

Otto Eibl, Miloš Gregor (Eds.): Thirty Years of Political Campaigning in Central and Eastern Europe (Palgrave Macmillan 2019).

celý článek číst

Studentská sekce

Sledujte Studentskou sekci IIPS na Facebooku!

celý článek číst
Zavřít

Sídlo

Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity

Joštova 10
602 00 Brno
Česká republika

Tel./fax: +420 549 495 769
luciem (at) fss.muni.cz
http://www.iips.cz/

Fakturační adresa

Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita

Mezinárodní politologický ústav

Joštova 10
602 00 Brno

IČ: 00216224
DIČ: CZ00216224