Kapitoly Eibla a Gregora v nové knize o politickém marketingu
7.6.2019/ Začátkem června vyšlo třetí, aktualizované vydání knihy Political Marketing: Principles and Applications editované Jennifer Lees-Marshment. Své kapitoly v knize mají i Otto Eibl (A divided nation – a consequence of exaggerated marketing? The case of the Czech Republic) a Miloš Gregor (Political Consultants’ Ethics of Conviction).
Více info a možnost zakoupení knihy najdete na webu nakladatelství Routledge.

Jirušek přednášel v Baltimore, Washingtonu a v Chicagu
25.4.2022/ Martin Jirušek v minulých týdnech absolvoval několik vystoupení na univerzitách v Baltimore a Washingtonu a na výroční konferenci organizace Midwest…
celý článekJirušek přednášel na univerzitách v Oklahomě
21.3.2022/ 7. až 9. března vystoupil Martin Jirušek na University of Tulsa, Tulsa Community College a Oral Roberts University s přednáškami na témata…
celý článekPolitologický časopis
Přečtěte si aktuální číslo 3/2021, ve kterém najdete 5 článků a 1 recenzi! (Vol. 28, No. 3)
celý článek čístNejnovější publikace
Gregor and Mlejnková (Eds.): Challenging Online Propaganda and Disinformation in the 21st Century
celý článek číst