Kapitoly Eibla a Gregora v nové knize o politickém marketingu

7.6.2019/ Začátkem června vyšlo třetí, aktualizované vydání knihy Political Marketing: Principles and Applications editované Jennifer Lees-Marshment. Své kapitoly v knize mají i Otto Eibl (A divided nation – a consequence of exaggerated marketing? The case of the Czech Republic) a Miloš Gregor (Political Consultants’ Ethics of Conviction).

Více info a možnost zakoupení knihy najdete na webu nakladatelství Routledge.

Kapitoly Eibla a Gregora v nové knize o politickém marketingu

Kniha mapující prezidentskou volbu v ČR 2018

21.7.2019/ Právě vyšla kniha editovaná Jakubem Šedem věnující se druhé přímé volbě prezidenta České republiky. Čtenář se v ní seznámí s průběhem volby od…

celý článek
Kniha mapující prezidentskou volbu v ČR 2018
číst

Vít Hloušek o ANO v komparativní perspektivě

11.7.2019/ Vít přispěl kapitolou o českém hnutí ANO do publikace Franzisky Fislage a Karstena Grabowa, která se zabývá aktuálním fenoménem politických hnutí,…

celý článek
Vít Hloušek o ANO v komparativní perspektivě
číst


Politologický časopis

Přečtěte si aktuální číslo 2/2018, ve kterém najdete 4 články a 2 recenze! (Vol. 25, No. 2)

celý článek číst

Středoevropské politické studie

Aktuální číslo: Vol. 20, No. 1 (2018)

celý článek číst

Nejnovější publikace

Jakub Šedo a kolektiv: České prezidentské volby v roce 2018: Jiný souboj, stejný vítěz (CDK 2019).

celý článek číst

Studentská sekce

Studentská konference již 15. března 2018. Více info a registrace zde!

celý článek číst
Zavřít

Sídlo

Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity

Joštova 10
602 00 Brno
Česká republika

Tel./fax: +420 549 495 769
luciem (at) fss.muni.cz
http://www.iips.cz/

Fakturační adresa

Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita

Mezinárodní politologický ústav

Joštova 10
602 00 Brno

IČ: 00216224
DIČ: CZ00216224