Kapitola členů MPÚ v prestižní publikaci

15.6.2014/ Významný publikační počin si na konto připsali Miloš Gregor a Anna Matušková s jejich kapitolou Presidential Election in the Czech Republic: The Case Study of Karel Schwarzenberg’s Campaign Strategy. Ta je součástí nového a aktualizovaného vydání knihy Political Marketing: Principles and Applications (Jennifer Lees-Marshment ed.), které vyšlo v květnu 2014. Publikace je rozdělená do dvou částí. V první se autorka věnuje teoretickému vymezení politického marketingu a jeho dílčích subdiscipnín, druhou část pak tvoří 21 detailních případových studií z celého světa.

Bližší informace o knize naleznete na stránkách nakladatelství Routledge nebo na tomto letáku.

Kapitola členů MPÚ v prestižní publikaci

Working paper: Jak může Západ pomoci Ukrajině

11.1.2023/ Přečtěte si nejnovější working paper od Dr. Andrease Umlanda, analytika Stockholmského centra pro východoevropská studia (SCEEUS) Švédského…

celý článek
Working paper: Jak může Západ pomoci Ukrajině
číst


Politologický časopis

Přečtěte si aktuální číslo 2/2022, ve kterém najdete 5 článků a 1 recenzi! (Vol. 29, No. 2)

celý článek číst

Středoevropské politické studie

Poslední číslo: Vol. 20, No. 1 (2018)

celý článek číst

Nejnovější publikace

Gregor and Mlejnková (Eds.): Challenging Online Propaganda and Disinformation in the 21st Century

celý článek číst

Studentská sekce

Sledujte Studentskou sekci IIPS na Facebooku!

celý článek číst
Zavřít

Sídlo

Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity

Joštova 10
602 00 Brno
Česká republika

Tel./fax: +420 549 495 769
luciem (at) fss.muni.cz
http://www.iips.cz/

Fakturační adresa

Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita

Mezinárodní politologický ústav

Joštova 10
602 00 Brno

IČ: 00216224
DIČ: CZ00216224