Kapitola členů MPÚ v prestižní publikaci
15.6.2014/ Významný publikační počin si na konto připsali Miloš Gregor a Anna Matušková s jejich kapitolou Presidential Election in the Czech Republic: The Case Study of Karel Schwarzenberg’s Campaign Strategy. Ta je součástí nového a aktualizovaného vydání knihy Political Marketing: Principles and Applications (Jennifer Lees-Marshment ed.), které vyšlo v květnu 2014. Publikace je rozdělená do dvou částí. V první se autorka věnuje teoretickému vymezení politického marketingu a jeho dílčích subdiscipnín, druhou část pak tvoří 21 detailních případových studií z celého světa.
Bližší informace o knize naleznete na stránkách nakladatelství Routledge nebo na tomto letáku.

Working paper: Jak může Západ pomoci Ukrajině
11.1.2023/ Přečtěte si nejnovější working paper od Dr. Andrease Umlanda, analytika Stockholmského centra pro východoevropská studia (SCEEUS) Švédského…
celý článekPolitologický časopis
Přečtěte si aktuální číslo 2/2022, ve kterém najdete 5 článků a 1 recenzi! (Vol. 29, No. 2)
celý článek čístNejnovější publikace
Gregor and Mlejnková (Eds.): Challenging Online Propaganda and Disinformation in the 21st Century
celý článek číst