Kapitola členů MPÚ v prestižní publikaci

15.6.2014/ Významný publikační počin si na konto připsali Miloš Gregor a Anna Matušková s jejich kapitolou Presidential Election in the Czech Republic: The Case Study of Karel Schwarzenberg’s Campaign Strategy. Ta je součástí nového a aktualizovaného vydání knihy Political Marketing: Principles and Applications (Jennifer Lees-Marshment ed.), které vyšlo v květnu 2014. Publikace je rozdělená do dvou částí. V první se autorka věnuje teoretickému vymezení politického marketingu a jeho dílčích subdiscipnín, druhou část pak tvoří 21 detailních případových studií z celého světa.

Bližší informace o knize naleznete na stránkách nakladatelství Routledge nebo na tomto letáku.

Kapitola členů MPÚ v prestižní publikaci


Politologický časopis

Přečtěte si aktuální číslo 2/2023, ve kterém najdete 4 články a 1 recenzi! (Vol. 30, No. 2)

celý článek číst

Středoevropské politické studie

Poslední číslo: Vol. 20, No. 1 (2018)

celý článek číst

Nejnovější publikace

Gregor and Šedo (Eds.): Flanelem proti válce aneb Česká prezidentská volba 2023

celý článek číst

Studentská sekce

Sledujte Studentskou sekci IIPS na Facebooku!

celý článek číst
Zavřít

Sídlo

Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity

Joštova 10
602 00 Brno
Česká republika

Tel./fax: +420 549 495 769
luciem (at) fss.muni.cz
http://www.iips.cz/

Fakturační adresa

Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita

Mezinárodní politologický ústav

Joštova 10
602 00 Brno

IČ: 00216224
DIČ: CZ00216224