Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006

Matušková, Anna

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Tato oblast nemohla zůstat mimo zájem politologického výzkumu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají. Přináší případové studie volebních kampaní z parlamentních voleb v roce 2006, které v krátké historii českých volebních kampaní představují výrazný mezník.

Publikace vydána v roce 2010
ISBN: 978-80-210-5169-0
Počet stran: 174
Vazba brožovaná
Formát: 148x210 mm

Knihu je možno zakoupit v Obchodním centru MU.

Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006


Politologický časopis

Přečtěte si aktuální číslo 3/2017, ve kterém najdete 4 články a 2 recenze! (Vol. 24, No. 3)

celý článek číst

Středoevropské politické studie

Aktuální číslo: Vol. 19, No. 1 (2017)

celý článek číst

Nejnovější publikace

Havlík, Houšek a Kaniok: Europeanised Defiance – Czech Euroscepticism since 2004 (Barbara Budrich Publishers 2017).

celý článek číst

Studentská sekce

Studentská konference již 15. března 2018. Více info a registrace zde!

celý článek číst
Zavřít

Sídlo

Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity

Joštova 10
602 00 Brno
Česká republika

Tel./fax: +420 549 495 769
luciem (at) fss.muni.cz
http://www.iips.cz/

Fakturační adresa

Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita

Mezinárodní politologický ústav

Joštova 10
602 00 Brno

IČ: 00216224
DIČ: CZ00216224